وبلاگ شخصی امیر حافظی

نمونه کارهای طراحی گرافیک امیر حافظی

وبلاگ شخصی امیر حافظی

نمونه کارهای طراحی گرافیک امیر حافظی

وبلاگ شخصی امیر حافظی

سلام [ نام خداست ]
بیننده گرامی به وبلاگ من خوش آمدی

امیر حافظی
متولد 5 آبان 1362
طراح گرافیک و عکاس تجربی
فوق دیپلم رشته گرافیک
☎ 021-55968015
▯ 09124763628
✉ me@amirhafezi.com
✿ www.amirhafezi.com

  • ۱
  • ۰
با نام و یاد خداوند مهربان که نامش آرام بخش دل هاست
سلام  و عرض ادب و احترام خدمت شما بیننده گرامی

من امیر حافظی هستم و در این وبلاگ نمونه کارهای طراحی گرافیک من و پشت صحنه ی اون ها رو می تونید مشاهده کنید

پس با من همراه باشید :)
  • ۹۳/۰۴/۱۸
  • امیر حافظی

نظرات (۱)

  • آرام mosafer88
  • سلام
    خوش امدید
    بی صبرانه مشتاق دیدن طرح های ارزشمند شما هستیم
    کرل دیزاین رو اینجا هم می بینیم جناب امیرحافظی؟

    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما
    موفق و سربلند باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی